tiistai 29. syyskuuta 2015

Elämäntaparemontti: muutoskuvia

Tässä muutamia muutoskuvia tähän väliin. 
Näiden kuvien välillä noin neljä kuukautta. Kaksoisleuka on melkein hävinnyt. 

Tässä kuvassa mahduin mekkoon joka on kokoa M. Se oli mulla päällä noin seitsemän vuotta sitten yhdissä häissä, kun vielä seurusteltiin miehen kanssa. 

Tämä kuva ei ole häävi, mutta se on eiliseltä. Laitoin salihousujen päälle nämä tuulihousut ja olin aivan puulla päähän lyöty, ne on isot. Ostin nämä ehkä neljä viis vuotta sitten ja ne oli jo sillon aika tiukat. Nämä oli alusta asti mulle matalavyötäröiset, etenkin takaa. Pidin niitä mahan alla lantioluiden korkeudella nyt ne ylsi navan korkeudelle helposti, jopa takaa mistä ne juuri peitti pepun aikaisemmin. 

Muita juttuja mitä oon ite huomannu: ranteet tuntuu, että ne olis melkein luisevat. Pohkeet ja reidet ei ole niin tiiviin tuntuiset ja näköiset enää. Ja pohkeesta näkyy lihas, kun on varpaillaan. Vaatteetkin alkaa olla vähän isoja etenkin yläosat. 

Tunnepuolellakin on muutosta havaittavissa. Itsevarmuutta on tullut lisää. Tunnen itseni jo "hoikaksi" vaikka matkaa on vielä. Ennen salille oleva matka tuntui pitkältä nyt se on mun mielestä aika lyhyt niinkuin se todellisuudessa onkin. 

Tälläset jutut auttaa jaksamaan ja vie eteenpäin tässä laihduttamisessa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti